Tumpach Josef, Podlaha Antonín,
Období 1, t. j. 1828 – 1913; kompletní česká bibliografie (t. j. všech oddělení kromě 02 a 16) tohoto období je v pěti knihách Bibliografie české katolické literatury náboženské, které jsou zařazeny v pododdělení 1501: Bibliografie české katolické literatury.
2. Církevní boj s německým národním socialismem (tzv. nacismem) naleznete podle převažujícícho tématu v pododdělení 1509 nebo 1511.
Tisková liga, mimo edice.
Hlasy katolického spolku tiskového 46, 1915, č. 2.
Otisk z Hlídky 1909, str. 361 – 366 a 468 – 475.
Jediné čes. vyd. Knihu vydal Fatym, je ke stažení na https://fatym.com/view.php?nazevclanku=jaroslav-v-polc-jan-hus-v-predstavach-sesti-staleti-a-ve-skutecnosti-kniha-k-objednani-i-stazeni&cisloclanku=2015110109 .
Dominikánská edice Krystal, sv. 81.
Čtyři spisky:
1. Učení Petra Chelčického o Eucharistii na základě jeho spisů a učení katolické církve, 1884.
2. Petra Chelčického učení o očistci na základě jeho spisů a učení katolické církve, 1885.
3. Petra Chelčického učení o sedmeře svátosti a poměr tohoto učení k Janu Viklifovi, 1889.
4. Vzájemný poměr učení Petra Chelčického, starší Jednoty českých bratří a taborů k náuce Valdenských, Jana Husi a Jana Viklifa, 1895.
Napsal a v "historickém kroužku" "Vlasti" přednesl Karel Lev Řehák.
Dědictví sv. Prokopa, sv. 13. Jest pravdou nepochybnou že umřel Mistr Jan Hus za své přesvědčení a že jest mučedníkem za pravdu? Lenz Antonín, 1898. Několik dodatků k učení Mistra Jana Husi. Lenz Antonín, 1899.
Brožura vyšla třikrát: prvně r. 1901 a potřetí r. 1914 jako součást Husitství ve světle pravdy roč. 11, č. 3 – 4 (viz i tam).
Rejzek Antonín Paduánský, 1912
Existuje jen tento díl 1.
(název pokračuje:) příspěvek k dějinám náboženské a sociální revoluce XV. století v zemích českoslovanských. Vydání 2., přehlédnuté a rozmnožené.
Dědictví sv. Prokopa, sv. 58. Opravdu velké dílo české katolické historiografie. I když vyšlo skoro před sto lety a husovské bádání od té doby hodně pokročilo, pořád ještě se k němu můžeme vracet. Ostatně jinou katolickou Husovu monografii od té doby nemáme (i když od prof. Sousedíka máme některé zásadní drobné husovské příspěvky). Knihu předkládáme ve dvou částech:
1. Předmluva, Literatura jíž bylo použito, Vlastní text M. Jan Hus, a kratičký dodatek s názorem P. T. Bahounka OP otištěným v xerokopii MCM 1996.
2. Přílohy, Opravy a doplňky, Rejstřík jmenný a věcný, a Obsah.
Připojujeme dve publikace:
1. Hus dle nejnovější literatury; opravy a doplňky k Sedlákovu dílu o Husovi. Neumann Augustin Alois, 1931 – Dědictví sv. Prokopa, sv. 67.
2. Mistr Jan Hus. Neumann Augustin Alois, 1931 – Dědictví sv. Jana Nepomuckého, sv. 999, mimo podíly; otisk z "Českého slovníku bohovědného" – zde v pododdělení 2002: Český slovník bohovědný a encyklopedie, které nejsou v jiných odděleních.
Jediné vyd. Podobnost husitství s Islámským státem není náhodná – obě ideologie se domnívají, že svými zločiny uctívají Boha. Jak je to možné? Jednoduše. Skálopevnou, neotřesitelnou pseudovírou, která nečerpá objektivní poznání z usuzujícího rozumu, nýbrž jen subjektivní názory z emocí a úhlů pohledu sympatických autorit či davu; sola scriptura – Bible či Korán.
Toto dílo, ač byl prof. Pekař nekatolík, náleží svým obsahem do tohoto odd. 15.
Díl 1. Doba se zvláštním zřetelem k Táboru.
Díl 2. Jan Žižka.
Díl 3. Žižka vůdce revoluce.
Díl 4. Poznámky k dílu třetímu. Opravy a dodatky – Příloha. Rejstříky.
Pan profesor přesně popisuje všechny okolnosti vzniku a šíření husitismu vč. hlavní příčiny: spojení čímsi osvícených kněží a vysokého školství (poznamenejme, že z téže příčiny nastal vznik a šíření josefinismu vč. pozdějšího masarykismu, na jehož liberalismus navazuje i dnešní Pornozápad – všichni známe tu kohortu osvícených Orků a Tomášů).
K dílu 4 připojujeme časopisecký článek K televisní soutěži „Největší Čech“ – Pravda o Janu Žižkovi. Lhotka Jaroslav, 2005 jako svědectví toho, že dnes, r. 2016, široce kritizované vysílání České televise má dlouhodobé kořeny.
Zvlášť pak připojujeme věhlasný Smysl českých dějin. O nový názor na české dějiny, Pekař Josef, 1929 (2., rozšíř. vyd.), a
Masaryk a Pekař o smyslu českých dějin, Miklík Josef Konstantin, 1931.
Díl I. Srovnání husitství s lutherstvím. Počátky lutherství v Čechách až do pádu vlády Hlavsovy roku 1524. Hlasy katolického spolku tiskového 34, 1903, č. 4.
Díl II. Kališná hrůzovláda. Hlasy katolického spolku tiskového 35, 1904, č. 3.
Díl III. Triumf a pád kališné hrůzovlády. Hlasy katolického spolku tiskového 36, 1905, č. 2.
Díl IV. Vítězná reakce protestanská. Hlasy katolického spolku tiskového 44, 1913, č. 1.
Díl V. Doba Mystopolova. Hlasy katolického spolku tiskového 45, 1914, č. 1.
Díl VI. Nezdar éry Mystopolovy. Hlasy katolického spolku tiskového 46, 1915, č. 1.
Díl VII. Vzestup katolicismu a konec husitismu. Hlasy katolického spolku tiskového 46, 1915, č. 3.
Horský Rudolf, Hálek Vlastimil, Suchoradský Antonín, Hubáček František (aj. red.), 1929
Viz Tisková liga – bibliografie. Horský Rudolf, Hálek Vlastimil, Suchoradský Antonín, Hubáček František aj. red., 1930 v pododdělení 1501: Bibliografie české katolické literatury. Pozn.: V létech 1919 až 1921 nesmělo vycházet v důsledku revolučního teroru.
Zajímavá publikace, jak česká husitská chamraď ničila i Slovensko – není známo, že by nějací Slováci kdy Čechům něco takového prováděli.